De Belieber tag šŸ’œ

  
Heey Curiousdaydreamers, 

Ik ben een Belieber dus vandaar dat ik deze tag post: de Belieber tag.
1. Sinds welk jaar ben jij Belieber?

Ik ben Belieber sinds het begin van Justin’s carriĆØre in 2009. 

2. Wat was jouw eerste ‘ontmoeting’ met Justin Bieber?

Via filmpjes op Youtube die hij zelf plaatsten op zijn account Kidrauhl.

3. Wie is jouw favoriete crewlid?
Kenny, zijn vroegere bodyguard was mijn favoriete crewlid. 

4. Wie wil jij graag terug in Team Bieber?

Dan Kanter (gitarist) en natuurlijk Kenny Hamilton. 

5. Hoe vaak heb jij Justin Bieber gezien?
Ik ben naar My World tour en Believe tour geweest. En ik ga 8 oktober naar de Purpose tour.

6. Hoe vaak ga jij naar de purpose tour?
Ik zou natuurlijk het liefst naar de hele tour gaan. Maar ik ga een keer, het wordt vast de beste tijd van mijn leven. 

7. Ben je nog fan van andere artiesten?
Ja, van Usher en Martin Garrix ook al zijn zij ook related aan Justin lol. 

8. Wat is jouw grootste droom?

Justin een keer in het echt te ontmoeten, als Belieber moet je dat een keer meegemaakt hebben toch šŸ˜‰

9. Wat vindt jouw familie ervan dat jij Belieber bent?
Mijn ouders worden soms een beetje gek van de verhalen die ik vertel over hem, maar ze vinden het wel okĆ©. Als ik maar goeie cijfers haal op school. 

10. Zijn er mensen in jouw omgeving die door jou Belieber zijn geworden?

Ja, een klasgenoot van me. Ze vind hem nu ook knap. Had ik nooit gedacht haha. 

11. Wat vind je het leukste aan Belieber zijn?
Contact hebben via social media met Beliebers uit andere landen. Door het Belieber zijn heb ik een vriendin uit Canada en een uit Amerika. Anders hadden we elkaar nooit gesproken, echt top.

12. Favoriete moment met andere Beliebers?
Sexy fotoshoot foto’s kijken van hem  šŸ˜œ

13. Waar kijk jij het meest naar uit dit jaar?

Naar de Purpose tour gaan en daar genieten van zijn stem en zijn leuke dance moves.

14. Als je een avond met Justin Bieber alleen zou zijn, wat zou je dan doen?
Praten en gewoon relaxed met hem op de bank zitten. Even geen paparazzi of gillende fans. Alleen wij tweeĆ«n. 

15. Wat is volgens jou een echte Belieber?

Een Belieber is iemand die vindt dat Justin talent heeft en is er voor hem, ook al maakt hij soms fouten.  

Een Belieber luistert naar Justin zijn liedjes in goede of slechte momenten in zijn of haar leven.

Een Belieber staat achter Justin en verdedigt hem tegenover haters.

-Curiousdaydreamer 

Auteur: Curiousdaydreamer.com

Mijn naam is Jordy, ik ben 26 jaar oud. Ik ben schrijfster van het uitgebrachte boek Old Less Lonely Girl (verkrijgbaar in Nederland en Amerika) Ik ben creatief, schrijf verhalen, verslaafd aan Twitter en Instagram, kijk graag series als Game of Thrones (Michiel Huisman en Kit HaringtonšŸ’˜) en op Netflix, ben gek van Amerika, Amsterdam, Londen en Disneyland Parijs, hou van shoppen, reizen, familie, Justin Bieber, Douwe Bob, The Script, Usher, muziek luisteren en films kijken zoals The Fault in Our Stars en Everything,Everything.

Plaats een reactie