Night of the Proms Ahoy Rotterdam

Heey Curiousdaydreamers,

Ik heb genoten van de muziek van onder andere Natasha Bedingfield, Tom Chaplin (Kane) en Chaka Khan. Een groep muzikanten speelden op deze avond zelfs Sorry van Justin Bieber, ik voelde me wel op mijn plek. 

Maar voor de show ging ik met Jan Kooijman op de foto. 

View this post on Instagram

😀👌🏻

A post shared by Darjeelingmermaid (@thedarjeelingmermaid) on

Ik gaf hem mijn mobiel voor een selfie, hij zag mijn screenfoto met Douwe Bob en zei is dat je vriendje ?

Ik zei: nee dat is Douwe Bob, die heb ik ook ontmoet.

Toen zei hij: hij is wel een knappe jongen en heel lief, wel een goed vriendje toch ?

Ik zei: ja dat is waar. 

Hij was heel lief tijdens de foto maken en omg wat is hij knap 👌🏻😜😍

Daarna ging ik met radio dj Gijs Staverman op de foto. Hij was ook aardig.

Ik heb echt genoten van de Night of the Proms !!

Misschien tot volgend jaar 😜

-Curiousdaydreamer 

Auteur: Curiousdaydreamer.com

Mijn naam is Jordy, ik ben 26 jaar oud. Ik ben schrijfster van het uitgebrachte boek Old Less Lonely Girl (verkrijgbaar in Nederland en Amerika) Ik ben creatief, schrijf verhalen, verslaafd aan Twitter en Instagram, kijk graag series als Game of Thrones (Michiel Huisman en Kit Harington💘) en op Netflix, ben gek van Amerika, Amsterdam, Londen en Disneyland Parijs, hou van shoppen, reizen, familie, Justin Bieber, Douwe Bob, The Script, Usher, muziek luisteren en films kijken zoals The Fault in Our Stars en Everything,Everything.

Eén gedachte over “Night of the Proms Ahoy Rotterdam”

  1. Jan Kooijman is echt bae. Wat leuk ook dat hij zijn arm om je heen sloeg bij de foto!! Het lijkt er in ieder geval op dat jij een hele leuke avond hebt gehad 🙂

    Geliked door 2 people

Plaats een reactie