Favo tv programma: Chantal blijft slapen

Heey Curiousdaydramers,

Ik kijk graag naar het tv programma Chantal blijft slapen. Chantal blijft  dan slapen bij bekende nederlanders zoals Jett Rebel, Edwin Everts en Hardwell. 

Deze week ging ze onder andere slapen bij acteur Tygo Gernandt. 

Hij lijkt op een spuiten en slikkend feestbeest maar door deze aflevering zie je de lieve andere kant van hem. En zijn mooie abs omg 😜👌🏻

Nog een leuk momentje is als Chantal en Tygo gaan slapen. Tygo praat ineens als Gargamel en Schimpie. Echt heel erg grappig 😂👌🏻

Ik hoop dat Tygo ooit een leuke vriendin vind en misschien ooit nog vader word. Maar misschien word zijn kat dan wel jaloers.

Time will tell for this workaholic. 

-Curiousdaydreamer 😘

Auteur: Curiousdaydreamer.com

Mijn naam is Jordy, ik ben 26 jaar oud. Ik ben schrijfster van het uitgebrachte boek Old Less Lonely Girl (verkrijgbaar in Nederland en Amerika) Ik ben creatief, schrijf verhalen, verslaafd aan Twitter en Instagram, kijk graag series als Game of Thrones (Michiel Huisman en Kit Harington💘) en op Netflix, ben gek van Amerika, Amsterdam, Londen en Disneyland Parijs, hou van shoppen, reizen, familie, Justin Bieber, Douwe Bob, The Script, Usher, muziek luisteren en films kijken zoals The Fault in Our Stars en Everything,Everything.

Plaats een reactie