I’m on top of the world

 Heey Curiousdaydreamers,

 
Vandaag is een beetje een rotdag šŸ˜­

Why ?

Ik zou vanavond naar het m&g concert van Austin Mahone gaan, maar dat is afgelast zonder duidelijke reden. Op snapchat zie ik steeds filmpjes van hem in het zwembad en trainen in the gym. What the hell Austin ?! Do you even care about your Dutch fans !

Als hij ziek was snapte ik het maar dit, nee dat kan gewoon niet.

Op school moest ik vandaag presenteren over mijn stageplek. In het begin was ik zenuwachtig maar het ging erg goed. 

De docent vond het gelukkig ook goed.

Morgen heb ik lekker een dagje vrij, dan ga ik naar Amsterdam šŸŽ‰

Shop till I drop šŸ›

  
-Curiousdaydreamer šŸ˜€

Auteur: Curiousdaydreamer.com

Mijn naam is Jordy, ik ben 26 jaar oud. Ik ben schrijfster van het uitgebrachte boek Old Less Lonely Girl (verkrijgbaar in Nederland en Amerika) Ik ben creatief, schrijf verhalen, verslaafd aan Twitter en Instagram, kijk graag series als Game of Thrones (Michiel Huisman en Kit HaringtonšŸ’˜) en op Netflix, ben gek van Amerika, Amsterdam, Londen en Disneyland Parijs, hou van shoppen, reizen, familie, Justin Bieber, Douwe Bob, The Script, Usher, muziek luisteren en films kijken zoals The Fault in Our Stars en Everything,Everything.

Plaats een reactie